Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00113214" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00113214 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://capv.tul.cz/" target="_blank" >http://capv.tul.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Informační gramotnost jako nástroj podpory demokracie v současné škole : výzkumné horizonty
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek ukazuje výzkumné horizonty, které vznikají spoluprací knihoven a škol v rozvíjení informační gramotnosti žáků. Společenství praxe učitelů a knihovníků výrazně ovlivňuje propojení formálního a neformálního vzdělávacího prostředí pro rozvíjení celoživotního vzdělávání v gramotnostech pro 21. století.
Název v anglickém jazyce
Information literacy as a tool to support democracy in today´s school : research horizons
Popis výsledku anglicky
The paper shows the research horizons that arise from the cooperation of libraries and schools in developing information literacy of pupils. The community of teachers 'and librarians' practices is strongly influenced by the interconnection of formal and informal learning environments for developing lifelong learning in literacy for the 21st century.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů