Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Japanese Digital Games in Czech Media Discourse

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F22%3A00126921" target="_blank" >RIV/00216224:14210/22:00126921 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://ritsumei.repo.nii.ac.jp/?action=pages_view_main&active_action=repository_view_main_item_detail&item_id=17674&item_no=1&page_id=13&block_id=21" target="_blank" >https://ritsumei.repo.nii.ac.jp/?action=pages_view_main&active_action=repository_view_main_item_detail&item_id=17674&item_no=1&page_id=13&block_id=21</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.34382/00017636" target="_blank" >10.34382/00017636</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Japanese Digital Games in Czech Media Discourse

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper we examine the reception of Japanese digital games in Czech game press of the 1990s (speficically the magazines Excalibur, Score, and Level). First, we describe the conditions that infulenced the entrance of Japanese games to the Czech market and subsequently we trace the shifts in their perception from the "weird other" to a gradual acceptance by the end of the 1990s.

  • Název v anglickém jazyce

    Japanese Digital Games in Czech Media Discourse

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper we examine the reception of Japanese digital games in Czech game press of the 1990s (speficically the magazines Excalibur, Score, and Level). First, we describe the conditions that infulenced the entrance of Japanese games to the Czech market and subsequently we trace the shifts in their perception from the "weird other" to a gradual acceptance by the end of the 1990s.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Replaying Japan

  • ISSN

    2433-8060

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    4

  • Číslo periodika v rámci svazku

    07/2022

  • Stát vydavatele periodika

    JP - Japonsko

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    47-56

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus