Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FRIEDLAENDEROVÁ, Hana, Vít RICHTER a Jiří TRÁVNÍČEK. Covidočtení: co s naším čtenářstvím udělala pandemie (recenze)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F22%3A00127993" target="_blank" >RIV/00216224:14210/22:00127993 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://knihovnarevue.nkp.cz/archiv/dokumenty/2022-2/recenze.pdf" target="_blank" >https://knihovnarevue.nkp.cz/archiv/dokumenty/2022-2/recenze.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    FRIEDLAENDEROVÁ, Hana, Vít RICHTER a Jiří TRÁVNÍČEK. Covidočtení: co s naším čtenářstvím udělala pandemie (recenze)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Recenze představuje výzkumnou publikaci Covidočtení, která prezentuje výzkum čtenářského a mediálního chování v době pandemie Covid-19 u internetové populace čtenářů. Jedná se o výsledky kvantitativního výzkumu, který ukázal významné změny v čtenářském a mediálním chování především u mladší populace. Zvyšuje se potřeba číst na internetu kratší texty, což je významný impakt zájmu o internetové zpravodajství a sociální sítě v době pandemie.

  • Název v anglickém jazyce

    FRIEDLAENDEROVÁ, Hana, Vít RICHTER and Jiří TRAVNÍČEK. Covid reading: what the pandemic has done to our readership (book review)

  • Popis výsledku anglicky

    The review presents the research publication Covidočtení (Covid reading), which presents research on reading and media behavior during the Covid-19 pandemic among the internet population of readers. These are the results of quantitative research, which showed significant changes in reading and media behavior, especially among the younger population. The need to read shorter texts on the Internet is increasing, which is a significant impact of interest in Internet news and social networks during the pandemic.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů