Mediální a informační gramotnost ve vysokoškolském kurikulu : Reflexe edukační praxe na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F22%3A00128649" target="_blank" >RIV/00216224:14210/22:00128649 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://sdruk.cz/medialni-vzdelavani-v-knihovnach-neni-bily-nosorozec/" target="_blank" >https://sdruk.cz/medialni-vzdelavani-v-knihovnach-neni-bily-nosorozec/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mediální a informační gramotnost ve vysokoškolském kurikulu : Reflexe edukační praxe na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se věnuje rozvoji mediální a informační gramotnosti v prostředí vysoké školy (oborového pracoviště KISK) z několika inspirativních perspektiv. Představí jednak aktuální online vzdělávací nabídku KISKu pro studenty napříč Masarykovou univerzitou, jednak kurzy v kurikulu KISKu reagující na potřebu mediálního vzdělávání budoucích informačních pracovníků. Součástí příspěvku bude také reflexe společného projektu KISKu a Ústřední knihovny Filozofické fakulty MU nazvaného Rozvoj kompetencí učících knihovníků.
Název v anglickém jazyce
Media and information literacy in the university curriculum : Reflection of educational practice at the Faculty of Arts of Masaryk University
Popis výsledku anglicky
The contribution is devoted to the development of media and information literacy in the environment of a university (a branch of KISK) from several inspiring perspectives. It will present the current online educational offer of KISK for students across Masaryk University, as well as courses in the KISK curriculum responding to the need for media education of future information workers. The contribution will also include a reflection on the joint project of KISK and the Central Library of the Faculty of Arts of the MU entitled Development of competences of teaching librarians.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50804 - Library science
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů