Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F22%3A00129269" target="_blank" >RIV/00216224:14210/22:00129269 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://iartemconference.iuline.it/wp-content/uploads/2022/04/WEB_PROGRAMMA_IATERM_agg.-6.04-1.pdf" target="_blank" >https://iartemconference.iuline.it/wp-content/uploads/2022/04/WEB_PROGRAMMA_IATERM_agg.-6.04-1.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses
Popis výsledku v původním jazyce
LMS are very flexible systems that allow various teaching approaches, which leads to considerable variations in student learning processes (Gaševićetal, 2016). Therefore, understanding the data about self-regulated learning (SRL) within blended courses in LMS is conditioned by the categorization of blended courses based on the level of SRL support they provide. This contribution aims to offer a research-based tool for categorizing blended courses, which might serve as a research tool for analysis of SRL within blended courses and as a diagnostic tool for blended courses improvement.
Název v anglickém jazyce
Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses
Popis výsledku anglicky
LMS are very flexible systems that allow various teaching approaches, which leads to considerable variations in student learning processes (Gaševićetal, 2016). Therefore, understanding the data about self-regulated learning (SRL) within blended courses in LMS is conditioned by the categorization of blended courses based on the level of SRL support they provide. This contribution aims to offer a research-based tool for categorizing blended courses, which might serve as a research tool for analysis of SRL within blended courses and as a diagnostic tool for blended courses improvement.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA21-08218S" target="_blank" >GA21-08218S: Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů