Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F22%3A00129269" target="_blank" >RIV/00216224:14210/22:00129269 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://iartemconference.iuline.it/wp-content/uploads/2022/04/WEB_PROGRAMMA_IATERM_agg.-6.04-1.pdf" target="_blank" >https://iartemconference.iuline.it/wp-content/uploads/2022/04/WEB_PROGRAMMA_IATERM_agg.-6.04-1.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses

  • Popis výsledku v původním jazyce

    LMS are very flexible systems that allow various teaching approaches, which leads to considerable variations in student learning processes (Gaševićetal, 2016). Therefore, understanding the data about self-regulated learning (SRL) within blended courses in LMS is conditioned by the categorization of blended courses based on the level of SRL support they provide. This contribution aims to offer a research-based tool for categorizing blended courses, which might serve as a research tool for analysis of SRL within blended courses and as a diagnostic tool for blended courses improvement.

  • Název v anglickém jazyce

    Support of Self-Regulated Learning in Blended Courses

  • Popis výsledku anglicky

    LMS are very flexible systems that allow various teaching approaches, which leads to considerable variations in student learning processes (Gaševićetal, 2016). Therefore, understanding the data about self-regulated learning (SRL) within blended courses in LMS is conditioned by the categorization of blended courses based on the level of SRL support they provide. This contribution aims to offer a research-based tool for categorizing blended courses, which might serve as a research tool for analysis of SRL within blended courses and as a diagnostic tool for blended courses improvement.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA21-08218S" target="_blank" >GA21-08218S: Využití multimodální analytiky učení pro studium procesů seberegulovaného učení v systémech pro řízení výuky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů