Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Discursive Aspects of Language Teaching at the Theater Faculty of the Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno/ Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F23%3A00132940" target="_blank" >RIV/00216224:14210/23:00132940 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://digilib.phil.muni.cz/en/handle/11222.digilib/digilib.79559" target="_blank" >https://digilib.phil.muni.cz/en/handle/11222.digilib/digilib.79559</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/BBGN2023-2-13" target="_blank" >10.5817/BBGN2023-2-13</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    němčina

  • Název v původním jazyce

    Diskursive Aspekte der Sprachvermittlung an der Theater-Fakultät der Janáček-Akademie für Musik und Darstellende Kunst in Brno/Tschechien

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Der Artikel wirft einen Blick auf einige Besonderheiten des Deutschunterrichts an der Theaterfakultät der Janáček-Akademie für Musik und darstellende Kunst (JAMU) in Brünn/Tschechien. Konkret geht es um die Frage, wie Studierende der Theaterregie in die Lage versetzt werden können, aktiv an diskursiven Praktiken in Deutsch als Fremdsprache teilzunehmen. Im Folgenden wird der Frage nachgegangen, wie die im tschechischen Fachunterricht erworbenen Diskursfähigkeiten im Deutschunterricht fruchtbar gemacht werden können.

  • Název v anglickém jazyce

    Discursive Aspects of Language Teaching at the Theater Faculty of the Janáček Academy of Music and Performing Arts in Brno/ Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The article takes a look at some specifics of teaching German at the Theater faculty of the Janáček Academy of Music and Performing Arts (JAMU) in Brno/Czech Republic. Specifically, it addresses the question of how to enable students of theater directing to actively participate in discursive practices in German as a foreign language. In the following, the question of how the discourse skills acquired in Czech subject teaching could be made fruitful in German teaching is explored.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60202 - Specific languages

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Brünner Beiträge zur Germanistik und Nordistik

  • ISSN

    1803-7380

  • e-ISSN

    2336-4408

  • Svazek periodika

    37

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    197-208

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus