Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F23%3A00133493" target="_blank" >RIV/00216224:14210/23:00133493 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Analytika učení a data mining ve vzdělávání jsou nově se formující výzkumné oblasti zaměřující se na analýzu dat, která pocházejí z různých typů online vzdělávacích systémů. Tato publikace nabízí základní vhled do obou oblastí včetně jejich detailního představení. Seznamuje čtenáře s původem analytiky učení i data miningu ve vzdělávání, vysvětluje hlavní podobnosti a rozdíly mezi těmito oblastmi, popisuje používané metody a techniky analýzy dat a představuje nejvýznamnější směry výzkumu napříč oběma oblastmi. Kniha navíc obsahuje příklady konkrétních analýz, při kterých byly využity vybrané metody analytiky učení a data miningu ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems

  • Popis výsledku anglicky

    Learning analytics and educational data mining are emerging research areas focused on the analysis of data from various online educational systems. This publication offers a detailed insight into the fields of learning analytics and educational data mining by exploring their origins and by explaining the main similarities and differences between them, describing the methods and techniques of data analysis used in these areas, and presenting the most prominent research trends within the fields. In addition, the publication provides several examples of employing various methods of learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2023

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    9788028001841

  • Počet stran knihy

    223

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Kód UT WoS knihy