Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F23%3A00133493" target="_blank" >RIV/00216224:14210/23:00133493 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023" target="_blank" >https://doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023" target="_blank" >10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky
Popis výsledku v původním jazyce
Analytika učení a data mining ve vzdělávání jsou nově se formující výzkumné oblasti zaměřující se na analýzu dat, která pocházejí z různých typů online vzdělávacích systémů. Tato publikace nabízí základní vhled do obou oblastí včetně jejich detailního představení. Seznamuje čtenáře s původem analytiky učení i data miningu ve vzdělávání, vysvětluje hlavní podobnosti a rozdíly mezi těmito oblastmi, popisuje používané metody a techniky analýzy dat a představuje nejvýznamnější směry výzkumu napříč oběma oblastmi. Kniha navíc obsahuje příklady konkrétních analýz, při kterých byly využity vybrané metody analytiky učení a data miningu ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky.
Název v anglickém jazyce
Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems
Popis výsledku anglicky
Learning analytics and educational data mining are emerging research areas focused on the analysis of data from various online educational systems. This publication offers a detailed insight into the fields of learning analytics and educational data mining by exploring their origins and by explaining the main similarities and differences between them, describing the methods and techniques of data analysis used in these areas, and presenting the most prominent research trends within the fields. In addition, the publication provides several examples of employing various methods of learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
9788028001841
Počet stran knihy
223
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS knihy
—