Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00077299" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00077299 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://isvk.cz/" target="_blank" >http://isvk.cz/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání
Popis výsledku v původním jazyce
Analytika učení a dolování z dat ve vzdělávání jsou významné vznikající oblasti výzkumu v rámci e-learningu a technologií podporovaného učení. Tato prezentace se bude probírat řadu souvisejících výzkumných oblastí, které sehrály významnou roli při formování analytiky učení a dolování z dat ve vzdělávání jakožto samostatných výzkumných oblastí. Prezentace se zaměří také na metody a nástroje stejně jako výzvy a obavy, které se v dosavadním rozvoji zmiňovaných oborů ukázaly jako důležité.
Název v anglickém jazyce
On the road to Learning Analytics and Educational Data Mining
Popis výsledku anglicky
Learning analytics and Educational Data Mining are significant areas of research in the field of e-learning and technology-enhanced learning. This presentation will examine a variety of fields that have played an important role in the emergence of the fields of Learning analytics and Educational Data Mining. It will also point out a range of tools and methods as well as the main challenges and concerns that have become increasingly important topics of discussion through the development of this fields.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů