Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analytika a data mining ve vzdělávání : revoluce nebo evoluce?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F19%3A00110471" target="_blank" >RIV/00216224:14210/19:00110471 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://isvk.zcu.cz/index.php/about-us/" target="_blank" >https://isvk.zcu.cz/index.php/about-us/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analytika a data mining ve vzdělávání : revoluce nebo evoluce?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku budou představeny oblasti označované jako data mining ve vzdělávání (educational data mining) a analytika učení (learning analytics). Přestože jde o oblasti, které jsou v českém pedagogickém prostředí stále relativně nové, v zahraničí zaznamenávají v posledních letech poměrně bouřlivý vývoj. Příspěvek se pokusí nastínit šíři výzkumných témat, která jsou v těchto oblastech řešena a kterým je zvláště v poslední době věnována zvýšená pozornost výzkumníků i praktiků v rámci e-learningu a technologiemi podporovaného učení. Zároveň budou prezentovány konkrétní příklady využití metod analytiky učení a data miningu ve vzdělávání v různých vzdělávacích systémech či nástrojích.

  • Název v anglickém jazyce

    Analytics and data mining in education : revolution or evolution?

  • Popis výsledku anglicky

    The presentation focuses on the areas of educational data mining and learning analytics, which will be introduced and described. Despite the fact that these areas are still relatively new in the Czech Republic, they have been developing quite rapidly in the international environment during recent years. The presentation will outline the broad range of research topics that are being addressed in these areas and that have been given particular attention recently. At the same time, specific examples of the use of learning analytics and educational data mining in various educational contexts, tools, and systems will be presented.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů