Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analytika učení ? o čem mluvíme a co už víme

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F14%3A00077298" target="_blank" >RIV/00216224:14210/14:00077298 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.aeduca.upol.cz/" target="_blank" >http://www.aeduca.upol.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analytika učení ? o čem mluvíme a co už víme

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Analytika učení (Learning analytics) je rodící se výzkumná disciplína, které se v posledních letech začíná věnovat čím dál tím větší pozornost. Ačkoli se o ní hovoří jako o oblasti, jež by mohla zásadním způsobem ovlivnit budoucí způsoby využívání technologií ve vzdělávání, v českém prostředí je jí věnován dosud poměrně malý odborný zájem. Cílem příspěvku je proto představení hlavních směrů uvažovaní o analytice učení a obecně analytice ve vzdělávání. Vedle různých teoretických přístupů budou zmíněny ivýsledky několika zahraničních výzkumů, které již byly na poli analytiky učení realizovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Learning analytics ? what are we talking about and what we know now

  • Popis výsledku anglicky

    Learning analytics is an emerging research discipline that in recent years has drawn the more and more attention of researchers. It is seen as a significant research area of technology-enhanced learning, that can have big impact on the use of technologyin educational settings in the near future. The aim of the paper is to present the main directions of research in the field of learning analytics and educational data analytics in general. In addition to presentation of various theoretical approaches thepaper will also discuss the results of several international surveys that have been in the field of learning analytics realized.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů