Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Didactic seminar : Teaching Modern Greek According to the Direct Method

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00138124" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00138124 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://classics.phil.muni.cz/aktualne/kalendar-akci/didakticky-seminar-vyuka-rectiny-primou-metodou" target="_blank" >https://classics.phil.muni.cz/aktualne/kalendar-akci/didakticky-seminar-vyuka-rectiny-primou-metodou</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    nová řečtina

  • Název v původním jazyce

    Didaktiko seminario : didaskalia tis neas ellinikis - i amesi methodos

  • Popis výsledku v původním jazyce

    To ergastirio perilamvane parousiaseis prototypis erevnas schetika me paidagogikes kainotomies stin ekmathisi tis Neas Ellinikis glossas. Oi akadimaïkes parousiaseis perilamvanan epideiktika mathimata me foitites Neas Ellinikis, akolouthoumena apo methodologiki analysi kai syzitisi ton evrimaton tis erevnas. Stous symmetechontes parousiastikan tekmiriomenes didaktikes methodoi - i amesi methodos, i opoia apodeiknyei pos, choris ti chrisi metafrasis, oi foitites proodeuoun apo to proto kiolas mathima stin energi chrisi tis glossas. To ergastirio anedeixe posotika kai poiotika erevnitika apotelesmata pou katadeiknyoun tin apotelesmatikotita ton diadrastikon kai mathitokentrikon prosengiseon, parousiazontas synkritika dedomena gia tous rythmous ekmathisis metaxy paradosiakon methodon kai aftis tis methodologias.

  • Název v anglickém jazyce

    Didactic seminar : Teaching Modern Greek According to the Direct Method

  • Popis výsledku anglicky

    The workshop featured presentations of original research on pedagogical innovations in Modern Greek language acquisition. The scholarly presentations included demonstration classes with MU students of Modern Greek, followed by methodological analysis and research findings discussion. Participants were introduced to evidence-based didactic methods - the direct method approach, which demonstrates how, without the use of translation, students progress from the very first lesson to active language use. The workshop highlighted quantitative and qualitative research outcomes showing the effectiveness of interaction-based and student-centered approaches, presenting comparative data on acquisition rates between traditional methods and this methodology.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Brno

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    25

  • Počet zahraničních účastníků

    2

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    EUR - Evropská akce