Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Úloha učiaceho knihovníka z pohľadu výziev súčasnej spoločnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00138718" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00138718 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://infosonline.sk/program" target="_blank" >https://infosonline.sk/program</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Úloha učiaceho knihovníka z pohľadu výziev súčasnej spoločnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Bouřlivý rozvoj technologií a digitalizace společnosti přináší nové impulsy do oblasti vzdělávání a učení se i v prostředí knihoven. Jakým produktivním aktérem je v tomto kontextu učící knihovník? Dokáže naslouchat různorodým vzdělávacím potřebám svých uživatelů? Má kompetence, ale i podporu na plnění vzdělávací role knihovny? Tento příspěvek vychází z výzkumu a odborné praxe autorky.

  • Název v anglickém jazyce

    The role of the teaching librarian from the perspective of the challenges of contemporary society

  • Popis výsledku anglicky

    The rapid development of technology and the digitization of society brings new impulses to the field of education and learning in the library environment as well. What kind of productive actor is the teaching librarian in this context? Can it listen to the diverse learning needs of its users? Does it have the competence but also the support to fulfill the educational role of the library? This contribution is based on the author's research and professional experience.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50804 - Library science

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů