Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

AI literacy : concepts, approaches and open questions

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F24%3A00138934" target="_blank" >RIV/00216224:14210/24:00138934 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://e-pedagogium.upol.cz/pdfs/epd/2024/02/01.pdf" target="_blank" >https://e-pedagogium.upol.cz/pdfs/epd/2024/02/01.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5507/epd.2024.009" target="_blank" >10.5507/epd.2024.009</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    AI literacy : concepts, approaches and open questions

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The study presents a basic conceptualisation of AI literacy as a new form of literacy related to the development of artificial intelligence systems and their impact on education and the labour market. The study identifies the meaning and purpose of this new competency and the approaches to it found in the literature. The final discussion highlights open questions and issues that should be the subject of further research investigation.

  • Název v anglickém jazyce

    AI literacy : concepts, approaches and open questions

  • Popis výsledku anglicky

    The study presents a basic conceptualisation of AI literacy as a new form of literacy related to the development of artificial intelligence systems and their impact on education and the labour market. The study identifies the meaning and purpose of this new competency and the approaches to it found in the literature. The final discussion highlights open questions and issues that should be the subject of further research investigation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    e-Pedagogium

  • ISSN

    1213-7758

  • e-ISSN

    1213-7499

  • Svazek periodika

    24

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    7-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus