Řízení hi-tech dle principů tržní orientace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F10%3A00047116" target="_blank" >RIV/00216224:14220/10:00047116 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Řízení hi-tech dle principů tržní orientace
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá řízením hi-tech firem podle principů tržní orientace. Cílem příspěvku je nalézt, které principy tržní orientace jsou nejdůležitější v řízení hi-tech firem.
Název v anglickém jazyce
Managing of Hi-tech Firms according to Market Orientation Principles
Popis výsledku anglicky
The paper is focused on managin of hi-tech firms according to market orientation principles. The goal of the paper is to find out which principles of market orientation are the most important ones in managing of hi-tech firms.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy v marketingovej komunikácii
ISBN
978-80-8105-167-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
—
Název nakladatele
Fakulta masmediálnej komunikácie Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
Místo vydání
Trnava
Místo konání akce
Smolenice
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—