Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Důvěryhodnost organizace ? významný faktor její konkurenceschopnosti

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F11%3A00055346" target="_blank" >RIV/00216224:14220/11:00055346 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Důvěryhodnost organizace ? významný faktor její konkurenceschopnosti

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V příspěvku se zamýšlím nad možností smysluplného a efektivního formování důvěryhodnosti jakékoliv organizace jako faktoru její konkurenceschopnosti, přičemž plně respektuji žádoucí posun paradigmatu organizačního managementu k tzv. principiálnímu vedenía také důsledné dodržování mentální principu ?zevnitř ven?. V rámci výše zmíněných premis to v podstatě znamená pro vrcholový management organizace ctít sekvenci následujících kroků: začít s formováním organizační kultury vysoké důvěry, jejím prostřednictvím posilovat důvěryhodnost u externích ?stakeholders? a tím v konečném důsledku zvyšovat konkurenceschopnost v oborovém okolním prostředí.

  • Název v anglickém jazyce

    Credibility of organization - important factor in its competitiveness

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper I consider the possibility of forming a meaningful and effective credibility of any organization as a factor in its competitiveness, while fully respecting the desired paradigm shift in organizational management to the so-called the principle management and strict adherence to a mental principle of "inside out ". Under the above premises it basically means for top management organization to honor the following sequence: begin with the creation of an organizational culture of high trust, its credibility strengthened by the external "stakeholders" and thus ultimately increase the competitiveness within the branch environment.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AE - Řízení, správa a administrativa

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    RECENZOVANÝ SBORNÍK PŘÍSPĚVKŮ MEZINÁRODNÍHO WORKSHOPU ?EKONOMIKA A MANAGEMENT?

  • ISBN

    978-80-210-5596-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    166-174

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    ESF MU

  • Datum konání akce

    3. 6. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku