Orientace na konkurenci u hi-tech společností
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F12%3A00061997" target="_blank" >RIV/00216224:14220/12:00061997 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Orientace na konkurenci u hi-tech společností
Popis výsledku v původním jazyce
Cílem článku je zjistit spojení mezi tržní orientací a konkurenční výhodou a podnikovým výkonem u hi-tech podniků v České republice. Metodologie: Článek využívá Nové metody pro měření tržní orientace. Data byla sbírána v rámci výzkumu a dále zpracována.Zjištění: Ćlánek zahrnuje nové pohledy vnímání orientace na konkurenci, jako součást tržní orientace a podnikového výkonu. Praktický význam: Naše zjištění mohou pomoci porozumět tržní orientaci a jejm vztahům ke konkurenci a podnikovému výkonu. Manažeřimohou použít metodu pro měření tržní orientace a zjisit úroveň tržní orientace v jejich podnicích.
Název v anglickém jazyce
Competitor Orientation at the Hi-tech Companies
Popis výsledku anglicky
The purpose of this paper is to examine the connection between market orientation and mainly competitor orientation and business performance at the hi-tech companies in the Czech Republic. Design/methodology/approach: The paper involves the New Method for measuring of market orientation. Data are collected through the survey and were used for the data analysis. Findings: The paper involves new aspects for perceiving competitor orientation, as a part of market orientation, and business performance. The result concurs with the results of researches of market orientation realized at this branch. Results show that competitor orientation has significant influence on business performance. Research limitations implications: The limitations are based on the methodology used for gaining data. However, the overall response rate is almost 20 %. The hi-tech industry is fast changing. From this reason, there can be many changes and it is impossible to repeat the research at the same companies.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy ekonomiky a managementu
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Svazek periodika
roč. 6
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
45-53
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—