Orientace na konkurenci u hi-tech podniků
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F12%3APU99093" target="_blank" >RIV/00216305:26510/12:PU99093 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Orientace na konkurenci u hi-tech podniků
Popis výsledku v původním jazyce
Cíl: Cílem článku je zjistit spojení mezi tržní orientací a konkurenční výhodou a podnikovým výkonem u hi-tech podniků v České republice. Metodologie: Článek využívá Nové metody pro měření tržní orientace. Data byla sbírána v rámci výzkumu a dále zpracována. Zjištění: Ćlánek zahrnuje nové pohledy vnímání orientace na konkurenci, jako součást tržní orientace a podnikového výkonu. Praktický význam: Naše zjištění mohou pomoci porozumět tržní orientaci a jejm vztahům ke konkurenci a podnikovému výkonu. Manažeři mohou použít metodu pro měření tržní orientace a zjisit úroveň tržní orientace v jejich podnicích.
Název v anglickém jazyce
Orientation on competition by hi-tech companies
Popis výsledku anglicky
Purpose: The purpose of this paper is to examine the connection between market orientation and mainly competitor orientation and business performance at the hi-tech companies in the Czech Republic. Design/methodology/approach: The paper involves the NewMethod for measuring of market orientation. Data are collected through the survey and were used for the data analysis. Findings: The paper involves new aspects for perceiving competitor orientation, as a part of market orientation, and business performance. The result concurs with the results of researches of market orientation realized at this branch. Results show that competitor orientation has significant influence on business performance. Research limitations implications: The limitations are basedon the methodology used for gaining data. However, the overall response rate is almost 20 %. The hi-tech industry is fast changing. From this reason, there can be many changes and it is impossible to repeat the research at the same compan
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA402%2F07%2F1493" target="_blank" >GA402/07/1493: Výzkum implementace tržní orientace u hi-tech firem</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
TRENDY EKONOMIKY A MANAGEMENTU
ISSN
1802-8527
e-ISSN
—
Svazek periodika
VI
Číslo periodika v rámci svazku
10
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
45-53
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—