Vzdělávání romských dětí a žáků: existují cesty ke zlepšení situace?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F15%3A00084496" target="_blank" >RIV/00216224:14220/15:00084496 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vzdělávání romských dětí a žáků: existují cesty ke zlepšení situace?
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek popisuje hlavní problémy vzdělávání romských žáků v České republice, jakož i možná řešení. Jeho účelem je zdůraznění problémů a bariér, které se objevují na cestě Romů českým vzdělávacím systémem.
Název v anglickém jazyce
Education of Roma Children and Pupils: are there any Possibilities to Improvement?
Popis výsledku anglicky
This paper deals with the main problems in the field of education of Roma pupils in the Czech Republic and describes solutions. The main goal is to comprehend the problems and barriers for Roma pupils in Czech educational system.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AG - Právní vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Integrace a inkluze ve školní praxi
ISSN
2336-1212
e-ISSN
—
Svazek periodika
3.
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
20-24
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—