Reklamní právo
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F18%3A00102313" target="_blank" >RIV/00216224:14220/18:00102313 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklamní právo
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace se zabývá reklamním právem v celé jeho šíři - jak veřejnoprávní (zákon o regulaci reklamy, o provozování rozhlasového a televizního vysílání, zákon o ochraně spotřebitele a řada dalších), tak soukromoprávní (nekalá soutěž, ochrana osobnosti, autorský zákon a další) oblastí.
Název v anglickém jazyce
Advertising Law
Popis výsledku anglicky
The publication deals with advertising law in its entirety - public law (the law on advertising regulation, radio and television broadcasting, consumer protection law and many others), as well as private law (unfair competition, protection of personality, copyright law and others).
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
50501 - Law
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Reklamní právo
ISBN
9788074006869
Počet stran výsledku
43
Strana od-do
120-162
Počet stran knihy
199
Název nakladatele
Leges
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—