Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etická regulace reklamy aneb soft law contra hard law

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F20%3A00120625" target="_blank" >RIV/00216224:14220/20:00120625 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://is.muni.cz/publication/1659322/cs/Eticka-regulace-reklamy-aneb-soft-law-contra-hard-law/Ondrejova?vysledek=7393" target="_blank" >https://is.muni.cz/publication/1659322/cs/Eticka-regulace-reklamy-aneb-soft-law-contra-hard-law/Ondrejova?vysledek=7393</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Etická regulace reklamy aneb soft law contra hard law

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek informuje o možnostech, které přináší etická regulace reklamy v prostředí reklamního průmyslu. Vypořádává se vzájemným poměrem etické regulace coby soft law a právní úpravou regulace jako hard law. Poukazuje na hlavní rozpory soft law s hard law v posuzované oblasti reklamy.

  • Název v anglickém jazyce

    Ethical regulation of advertising or soft law versus hard law

  • Popis výsledku anglicky

    The paper informs about the possibilities brought by ethical regulation of advertising in the environment of the advertising industry. It deals with the mutual relationship of ethical regulation as soft law and the legal regulation of regulation as hard law. He points out the main contradictions between soft law and hard law in the area of advertising under consideration.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Obchodněprávní revue

  • ISSN

    1803-6554

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    106-112

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus