Etické aspekty reklamy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506347" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506347 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Etické aspekty reklamy
Popis výsledku v původním jazyce
Etika, jako systém morálních hodnot, je podmíněna mnoha aspekty. Mezi hlavní aspekty patří zejména právní normy jednotlivých zemí, postoje a názory veřejnosti, zákazníků a organizací a chování jednotlivců. Základním etickým aspektem reklamy je podávat veřejnosti pravdivé a úplné informace o nabízeném produktu. Etiku v reklamě nelze omezit právním předpisem, proto využívá trh jako základní nástroj tzv. samoregulaci. Příspěvek je zaměřený na vymezení základního postavení etiky v reklamě, prezentuje etickéaspekty reklamy a předkládá nástroje a možnosti při řešení etických problémů v reklamě.
Název v anglickém jazyce
Ethical Aspects of Advertising
Popis výsledku anglicky
Ethics as the system of moral values is conditioned to many aspects. The main aspects are especially: the percept of law each other country, attitude of the public, customers and organizations and conduct of individuals. The basic ethical aspect of advertising is presenting the true and complete information about the product that is being introduced. Ethics in advertising is impossible to restrict by legal regulations, therefore the market uses as the main tool self-regulation. The contribution is oriented on the determination of the position of ethics in the advertising, presents the ethics aspects of the advertising and introduces tools and possibilities of solution to ethical problems in advertising.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
"(KO)MÉDIA"
ISBN
978-80-7318-677-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
1-4
Název nakladatele
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Místo vydání
Zlín
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—