Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Etické aspekty reklamy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28120%2F07%3A63506347" target="_blank" >RIV/70883521:28120/07:63506347 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Etické aspekty reklamy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Etika, jako systém morálních hodnot, je podmíněna mnoha aspekty. Mezi hlavní aspekty patří zejména právní normy jednotlivých zemí, postoje a názory veřejnosti, zákazníků a organizací a chování jednotlivců. Základním etickým aspektem reklamy je podávat veřejnosti pravdivé a úplné informace o nabízeném produktu. Etiku v reklamě nelze omezit právním předpisem, proto využívá trh jako základní nástroj tzv. samoregulaci. Příspěvek je zaměřený na vymezení základního postavení etiky v reklamě, prezentuje etickéaspekty reklamy a předkládá nástroje a možnosti při řešení etických problémů v reklamě.

  • Název v anglickém jazyce

    Ethical Aspects of Advertising

  • Popis výsledku anglicky

    Ethics as the system of moral values is conditioned to many aspects. The main aspects are especially: the percept of law each other country, attitude of the public, customers and organizations and conduct of individuals. The basic ethical aspect of advertising is presenting the true and complete information about the product that is being introduced. Ethics in advertising is impossible to restrict by legal regulations, therefore the market uses as the main tool self-regulation. The contribution is oriented on the determination of the position of ethics in the advertising, presents the ethics aspects of the advertising and introduces tools and possibilities of solution to ethical problems in advertising.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    "(KO)MÉDIA"

  • ISBN

    978-80-7318-677-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    1-4

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Místo konání akce

  • Datum konání akce

  • Typ akce podle státní příslušnosti

  • Kód UT WoS článku