Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Skrytá reklama v kontextu moderních trendů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F20%3A00120824" target="_blank" >RIV/00216224:14220/20:00120824 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://is.muni.cz/publication/1698457/cs/Skryta-reklama-v-kontextu-modernich-trendu/Zibner?vysledek=11138" target="_blank" >https://is.muni.cz/publication/1698457/cs/Skryta-reklama-v-kontextu-modernich-trendu/Zibner?vysledek=11138</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Skrytá reklama v kontextu moderních trendů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Skrytá reklama je stále účinným způsobem prezentace výrobků a služeb, přičemž s nárůstem možností prezentace reklamy sílí i její vlastní potenciál. Specifické postavení má skrytá reklama mezi osobnostmi sociálních sítí, jejichž tvorba ovlivňuje nemalou skupinu lidí. Regulace skryté reklamy v tomto případě však zůstává stále vágní a spoléhá zejména na pravidla provozovatelů sociálních sítí a jejich mechanismy.

  • Název v anglickém jazyce

    Hidden advertising in the context of modern trends

  • Popis výsledku anglicky

    Hidden advertising is still an effective way of presenting products and services, and with the increase in the possibilities of presenting advertising, its own potential also increases. Hidden advertising among personalities of social networks, whose creations influence a large group of people, has a specific position. However, the regulation of the hidden advertising in this case remains vague and relies mainly on the rules of social network operators and their mechanisms.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50501 - Law

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Právní rozhledy

  • ISSN

    1210-6410

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    28

  • Číslo periodika v rámci svazku

    22

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    776-780

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus