Skrytá reklama v kontextu moderních trendů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14220%2F20%3A00120824" target="_blank" >RIV/00216224:14220/20:00120824 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://is.muni.cz/publication/1698457/cs/Skryta-reklama-v-kontextu-modernich-trendu/Zibner?vysledek=11138" target="_blank" >https://is.muni.cz/publication/1698457/cs/Skryta-reklama-v-kontextu-modernich-trendu/Zibner?vysledek=11138</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Skrytá reklama v kontextu moderních trendů
Popis výsledku v původním jazyce
Skrytá reklama je stále účinným způsobem prezentace výrobků a služeb, přičemž s nárůstem možností prezentace reklamy sílí i její vlastní potenciál. Specifické postavení má skrytá reklama mezi osobnostmi sociálních sítí, jejichž tvorba ovlivňuje nemalou skupinu lidí. Regulace skryté reklamy v tomto případě však zůstává stále vágní a spoléhá zejména na pravidla provozovatelů sociálních sítí a jejich mechanismy.
Název v anglickém jazyce
Hidden advertising in the context of modern trends
Popis výsledku anglicky
Hidden advertising is still an effective way of presenting products and services, and with the increase in the possibilities of presenting advertising, its own potential also increases. Hidden advertising among personalities of social networks, whose creations influence a large group of people, has a specific position. However, the regulation of the hidden advertising in this case remains vague and relies mainly on the rules of social network operators and their mechanisms.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50501 - Law
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Právní rozhledy
ISSN
1210-6410
e-ISSN
—
Svazek periodika
28
Číslo periodika v rámci svazku
22
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
776-780
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—