Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Psychosociální klima školy: Vývoj diagnostické metodiky pro použití s žáky 2. stupně ZŠ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F05%3A00013735" target="_blank" >RIV/00216224:14230/05:00013735 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Psychosociální klima školy: Vývoj diagnostické metodiky pro použití s žáky 2. stupně ZŠ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek popisuje vývoj metodiky pro diagnostiku klimatu školy z pohledu žáků druhého stupně základních škol. Navrhovaný postup se zaměřuje na identifikaci prvků reprezentací školy u žáků konkrétní školy a emocí spojených s těmito prvky. Data jsou vytvářena použitím kombinace focus group a dotazníkové metody. V rámci focus group jsou explorovány reprezentace a zjišťováno jejich sdílení - základní aspekt klimatu. Navazující dotazníkové šetření pak zjišťuje výskyt identifikovaných prvků reprezentací v žákovské populaci. Příspěvek prezentuje empirická zjištění získaná použitím navrhovaného diagnostického postupu na 5 základních školách.

  • Název v anglickém jazyce

    School climate: the development of an assessment procedure for middle school children

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes the development of a school climate assessment procedure for the perspective of middle school students. The proposed procedure focuses on the identification of the structure of students' reprecenantion of their school and emotions associated with the elements of the representations. Data are created using a combination of focus groups and a questionnaire method. The aim of the focus groups is to explore the representations and find out which parts are shared (sharedness being an elementary aspect of most conceptualistaions climate). The follow-up questionnaire assesses the prevalence of identified elements of representations in the school. The paper presents empirical findings form the application of the pproposed assessment procedure in 5 middle school in Czech Republic.

Klasifikace

  • Druh

    A - Audiovizuální tvorba

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

  • Místo vydání

    Brno

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Vývoj a utváření osobnosti v sociálních a etnických kontextech

  • Verze

  • Identifikační číslo nosiče