Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální studia: východiska a výzvy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F06%3A00031644" target="_blank" >RIV/00216224:14230/06:00031644 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/00216208:11230/06:00209544

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální studia: východiska a výzvy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Text sumarizuje teoretická a metodologická východiska studia médií vymezuje čtyři základní výzkumné tradice - kognitivně empirickou, kriticko-spekulativní, kulturální a komunikačně-technologickou. Současně autoři naznačují nové směry výzkumu, které předoborem mediální studia stojí.

  • Název v anglickém jazyce

    Media studies: perspectives and challenges

  • Popis výsledku anglicky

    The academic field of media studies is one of the modern interdisciplinary orientated fields of social scientific research and university lecturing. It this a settled, well developed discipline though its stability is continuously attacked by a variety of trends, with the rapidly changing subjekt of its interest and one of the most important trend. The main traditions of studying the media are cognitive empirical tradition, critical specilative one and cultural tradition. Besides that, a strong tradition of historical study of media can be tracen down. The last decade and a new century opened a new topic of media studies the ICT.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Mediální studia

  • ISSN

    1801-9978

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    I.

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1.

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    101

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus