Využití supervize v pomáhajících profesích na příkladu sociální práce
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F07%3A00029043" target="_blank" >RIV/00216224:14230/07:00029043 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití supervize v pomáhajících profesích na příkladu sociální práce
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek je zaměřený na objasnění pojmu supervize a na možnosti využití supervize v pomáhajících profesích včetně přínosů, hranic a rizik supervize. Pozornost je věnována také základnímu rozdělení na reflexivní supervizi a supervizi zaměřenou na kompetence. Teoretický podklad je ilustrován pomocí prezentace Minimálního standardu vzdělávání v oblasti supervize Asociace vzdělavatelů v sociální práci a rozveden na praktickém příkladu výuky praxe a supervize studentů na Katedře sociální politiky a sociálnípráce FSS MU.
Název v anglickém jazyce
The use of supervision in helping profession - example of social work
Popis výsledku anglicky
The aim of the article is to clartify the conception of supervision and the possibilities how to use the concept in helping professions. The focus is on basic division of supervision (reflective and competnecy model). The theoretical base is illustratedby the Minimum standard of education in social work elaborated by Association of schools of social woork in CR and by the way the subject is taught at the Department of socai policy and social work FSS MU.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA403%2F03%2F0988" target="_blank" >GA403/03/0988: Funkce kultury služeb sociální práce a přístupy ke klientům</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Trendy v přípravě pedagogických pracovníků
ISBN
978-80-7302-133-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Konvoj
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
28. 3. 2007
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—