Politická ekonomie versus kulturální studia: trendy amerických mediálních studií
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F07%3A00032841" target="_blank" >RIV/00216224:14230/07:00032841 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Politická ekonomie versus kulturální studia: trendy amerických mediálních studií
Popis výsledku v původním jazyce
Text se základě diskuze o představiteli politické ekonomie médií Robertu McChesneym a představiteli kulturálních studií Johnu Fiskemu zabývá trendy amerických mediálních studií za poslední dekádu.
Název v anglickém jazyce
Political Economy vs. Cultural Studies: Trends in US Media Studies
Popis výsledku anglicky
Based on debate about a media political economist Robert McChesney and cultural theorist John Fiske, the text observes trends in US media studies in the last decade.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Mediální studia
ISSN
1801-9978
e-ISSN
—
Svazek periodika
2007
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—