Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The popularisation of media studies as a factor of media literacy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216208%3A11230%2F11%3A10120210" target="_blank" >RIV/00216208:11230/11:10120210 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The popularisation of media studies as a factor of media literacy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Media studies represents an academic background for media educationm and improvement of media literacy. Therefore, the popularisation of media studies is a crucial factor of development of media literacy. The chapter examines the possible way of popularisation of media studies.

  • Název v anglickém jazyce

    The popularisation of media studies as a factor of media literacy

  • Popis výsledku anglicky

    Media studies represents an academic background for media educationm and improvement of media literacy. Therefore, the popularisation of media studies is a crucial factor of development of media literacy. The chapter examines the possible way of popularisation of media studies.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Critical perspectives on the European mediasphere

  • ISBN

    978-961-235-582-1

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    255-262

  • Počet stran knihy

    333

  • Název nakladatele

    Faculty of Social Sciences

  • Místo vydání

    Ljubljana

  • Kód UT WoS kapitoly