Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální gramotnost. Jak rozumět obsahům médií

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F16%3A00090181" target="_blank" >RIV/00216224:14230/16:00090181 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://store.kobobooks.com/en-us/ebook/medialni-gramotnost" target="_blank" >https://store.kobobooks.com/en-us/ebook/medialni-gramotnost</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální gramotnost. Jak rozumět obsahům médií

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha poskytuje vhled do logiky chování masových médií, respektive jejich vlastníků a tvůrců. Nabízí svým čtenářům výklad základních interpretačních strategií, které by jim měly poskytnout elementární oporu při konzumaci různých typů mediálních obsahů – fiktivních i zpravodajských. Text je koncipován tak, že popis vybraných mediálních strategií a jejich kritickou reflexi, doplňují konkrétní analýzy či ukázky možných reflexivně-kritických postupů. Každá kapitola představuje nejen nový pohled na základní téma konstrukce mediálních poselství, ale současně prohlubuje porozumění kapitolám předchozím. Jeho míru si lze ověřit za pomoci strukturovaných otázek, které uzavírají jednotlivé tematické celky. Ty jsou koncipovány tak, že nejen exponují danou problematiku, ale současně porovnávají vybrané atributy české mediální krajiny s fungováním médií ve Spojených státech, případně v jiných mediálních krajinách.

  • Název v anglickém jazyce

    Media literacy. How understand media

  • Popis výsledku anglicky

    Book serves as a framework to interpreting not only media messages but generally media performance. It operates like a series of lenses that open up new ways of looking at media and compares Czech media system with US media landscape. The book was published as part of the The Digital International Media Literacy eBook Project (DIMLE) which is designed to provide a shared qualitative approach to the study of media literacy and to promote international media literacy scholarship.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    0275967271

  • Počet stran knihy

    255

  • Název nakladatele

    Digital International Media Literacy eBooks, KOBO Rakuten

  • Místo vydání

    New York, London

  • Kód UT WoS knihy