Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of Czech Local and Regional Press: Impact of Foreign Owners on Local and Regional Press Market in the Czech Republic.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F08%3A00033709" target="_blank" >RIV/00216224:14230/08:00033709 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of Czech Local and Regional Press: Impact of Foreign Owners on Local and Regional Press Market in the Czech Republic.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The text discusses some of the key issues in the development of local and regional press in the Czech Republic, one of the post-communist transition countries. Text focuses mainly on the economic and political aspects of developments on the relevant market, the changing structure of the local and regional press market and media ownership.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Czech Local and Regional Press: Impact of Foreign Owners on Local and Regional Press Market in the Czech Republic.

  • Popis výsledku anglicky

    The text discusses some of the key issues in the development of local and regional press in the Czech Republic, one of the post-communist transition countries. Text focuses mainly on the economic and political aspects of developments on the relevant market, the changing structure of the local and regional press market and media ownership.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Comparing Media Systems in Central Europe. Between Commercialization and Politicization.

  • ISBN

    978-83-229-2937-7

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Počet stran knihy

    244

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Uniwersytetu Wroclawskiego

  • Místo vydání

    Wroclaw

  • Kód UT WoS kapitoly