Mapování kultury a klimatu na VŠ ústavu pomocí tvorby karetně-deskové hry
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F09%3A00037133" target="_blank" >RIV/00216224:14230/09:00037133 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Mapování kultury a klimatu na VŠ ústavu pomocí tvorby karetně-deskové hry
Popis výsledku v původním jazyce
Nejobtížnější fází diagnostiky školního klimatu je zjišťování toho, které jevy v dané škole jsou zásadní pro formování subjektivních hodnocení školy klima konstituující. Ve svém příspěvku nabízíme experimentálně ověřenou techniku umožňující hravou formouexplorovat významné prvky kultury či obecněji prostředí školy. Skupinová tvorba karetně-deskové hry nabízí studentům široký prostor pro vyjádření svých představ o škole, ať již jde o významné osoby, normy, rituály či události. Produktem je navíc hra, kterou lze využít pro další práci se studenty. Předkládáme příklad využití techniky pro exploraci klimatu a kultury katedry psychologie na FSS MU.
Název v anglickém jazyce
Development of a card-board game as a culture and climate exploration technique at university departments
Popis výsledku anglicky
The most difficult phase of school -climate assessment is what are the phenomena in the school environment that are most salient for the formation of the subjective evaluations constituting school climate. In our paper we propose a technique for the exploration of salient elements in the school environment. The group development of a card-board game lets students express a wide range of their representations of important persons, norms, rituals or events. The created game can later be used in counselling in school. We offer an example of this technique used to explore the climate and culture of the department of psychology at FSS MU.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů