International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F09%3A00037608" target="_blank" >RIV/00216224:14230/09:00037608 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009
Popis výsledku v původním jazyce
International Symposium analyzing the discipline of political marketing from the theoretical and practical approach. The conference covered subjects such a methodology of the discipline, research possibilities, electoral case studies and emerging research topics such as jihadism.
Název v anglickém jazyce
International Symposium on Political Marketing CAMPAIGNS 2009
Popis výsledku anglicky
International Symposium analyzing the discipline of political marketing from the theoretical and practical approach. The conference covered subjects such a methodology of the discipline, research possibilities, electoral case studies and emerging research topics such as jihadism.
Klasifikace
Druh
M - Uspořádání konference
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Fakulta sociálních studií Brno
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
120
Počet zahraničních účastníků
20
Typ akce podle státní přísl. účastníků
WRD - Celosvětová akce