Život znakových textů v tištěných, elektronických a digitálních on-line médiích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F10%3A00072723" target="_blank" >RIV/00216224:14230/10:00072723 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Život znakových textů v tištěných, elektronických a digitálních on-line médiích
Popis výsledku v původním jazyce
V této studii si kladu otázku, v jakém existenčním prostředí vznikají a v jakých komunikačních médiích žijí znakové texty a zdali a jak komunikační média ovlivňují podobu a v procesech komunikace funkce znakových textů a rovněž podobu a funkce masové komunikace. Cílem studie je odhalit a vyhodnotit vztahy existující mezi znakovými texty a komunikačními médii. Danou problematiku budu ilustrovat na umělecké koláži Miroslava Huptycha Mozek. Na této koláži ukážu, že znakové texty pokud komunity o ně projevízájem žijí promiskuitní život stejně ve svazcích s klasickými tištěnými a analogovými elektronickými médii, jako s digitálními nesíťovými i síťovými médii a že konkrétní komunikační média mění jejich smyslově vnímatelnou podobu.
Název v anglickém jazyce
Life of Sign Texts in Printed, Electronic and Digital On-line Media
Popis výsledku anglicky
In this study, I am going to answer the question, which environment the sign texts arise in and which communication media they live in and whether and how the communication media affect the processes and the communication functions of the sign texts, aswell as the form and function of the mass communication. The aim of the study is to identify and evaluate the relationships existing among the sign texts and the communication media. I intend to illustrate the issue at the art collage ´Brain´ by MiroslavHuptych. On the example of this collage, I will try to show that the sign texts if the community is interested in them live promiscuous lives either in links with the traditional printed or the analog electronic media, such as non-network and network digital media and that the specific communication media change their sensually perceivable appearance.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů