Komunikační média, procesy a kontexty jako nástroje, které formují mediální obsahy uměleckých výtvarných textů (na příkladu koláže ?Mozek? M. Huptycha)
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F12%3A43868497" target="_blank" >RIV/70883521:28130/12:43868497 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/00216224:14230/10:00072724
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Komunikační média, procesy a kontexty jako nástroje, které formují mediální obsahy uměleckých výtvarných textů (na příkladu koláže ?Mozek? M. Huptycha)
Popis výsledku v původním jazyce
Studie vychází z předpokladu, že mediované obsahy vznikají v procesech komunikace v myslích čtenářů jako důsledek časoprostorově určené konzumace znakových textů a že jejich podoba závisí na znakové struktuře textu, na komunikačních kompetencích a dovednostech čtenáře, na komunikačních kontextech, do kterých se producent znakového textu a čtenář dostává, a na tom, jaká komunikační média znakový text nesou. Studie si klade za úkol zjistit, jakým způsobem dané determinanty formují obsahy mediované uměleckými výtvarnými texty a jaké mezi nimi vznikají korelace. Studie tuto problematiku zkoumá na příkladu koláže ?Mozek? M. Huptycha.
Název v anglickém jazyce
Communication media, processes and contexts as tools forming the media contents of visual art texts (for example a collage "The Brain" by M. Huptych)
Popis výsledku anglicky
The study is based on the assumption that the mediated contents of communication processes arise in the readers´ minds as a result of space-time consumption of sign texts and that their appearance depends on the sign structure of the text, on the communication skills and competencies of the readers, on the communication contexts into which the producer of the sign text and reader get, and on what communication media the text bring. The study aims to find out how the given determinants form the contentsmediated by the artistic texts on visual art, and which correlations arise between them. The study examines this issue on the example of a collage " The Brain" by M. Huptych.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů