Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komunikační strategie v komerční publicistice

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F08%3AA0900TUC" target="_blank" >RIV/61988987:17250/08:A0900TUC - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Communication strategies in commercial media texts

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper describes several key communication strategies used in commercial media texts in English and Czech. The author first characterizes the genre, outlining the specific communicative situation from which these texts arise, and then discusses how communication strategies emerge from this situation and may be deployed in order to shape and manipulate relationships between the participants in the communication. The paper focuses primarily on three types or groups of strategies: strategies for the evaluation of the product, strategies for representing the status and role of the reader/potential consumer, and strategies for manipulating the relationship between the reader/potential consumer and the producer.

  • Název v anglickém jazyce

    Communication strategies in commercial media texts

  • Popis výsledku anglicky

    The paper describes several key communication strategies used in commercial media texts in English and Czech. The author first characterizes the genre, outlining the specific communicative situation from which these texts arise, and then discusses how communication strategies emerge from this situation and may be deployed in order to shape and manipulate relationships between the participants in the communication. The paper focuses primarily on three types or groups of strategies: strategies for the evaluation of the product, strategies for representing the status and role of the reader/potential consumer, and strategies for manipulating the relationship between the reader/potential consumer and the producer.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AI - Jazykověda

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA405%2F07%2F0176" target="_blank" >GA405/07/0176: Komunikativní a textové strategie v rozhlasové, časopisecké, komerční a akademické publicistice (kontrastivní analýza anglického a českého diskurzu)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2008

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Autorský záměr a jeho cesta k adresátovi

  • ISBN

    978-80-7368-592-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Ostravská univerzita v Ostravě, Filozofická fakulta

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    10. 3. 2008

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku