Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Lokalizace žurnalistiky jako aktuální trend ve vývoji médií v ČR a ve světě

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00052151" target="_blank" >RIV/00216224:14230/11:00052151 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Lokalizace žurnalistiky jako aktuální trend ve vývoji médií v ČR a ve světě

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Blízkost lokálních médií k příjemci, která má potenciál významněji ho oslovit ? to je obecně zastávaný názor podporující argument, že by na otázku další existence regionálních studií veřejnoprávní televize měla zaznít jednoznačná odpověď: Ano. Tento názor podporuje také důležitost trendu lokalizace v současném vývoji žurnalistiky. Trend lokalizace se projevuje například v rámci vyvažování globálního pokrytí událostí důrazem na lokální témata, či v nových trendech svázaných s rozvojem on-line informování. Tento vývoj je aktuální také/především v médiu veřejné služby, které by mělo ustavovat a obhajovat nové standardy novinářské práce. Příspěvek se zaměří obecně na trend lokalizace ve světových a českých médiích, konkrétněji bude tento vývoj ilustrovat na proměně zahraničních a českých médiích veřejné služby.

  • Název v anglickém jazyce

    Localization of journalism - current trend of media development in the Czech Republic and abroad

  • Popis výsledku anglicky

    Localization of journalism is current trend of media development in the Czech Republic and abroad. Is this trend visible in public service television in European countries?

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů