Re-entry into part-time and full-time secondary education and inequality of education opportunity: reinforcement, compensation, or neutrality?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00052157" target="_blank" >RIV/00216224:14230/11:00052157 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Re-entry into part-time and full-time secondary education and inequality of education opportunity: reinforcement, compensation, or neutrality?
Popis výsledku v původním jazyce
The paper investigates the impact of school re-entry upon inequality of education opportunity in four formerly socialist countries using event history models with competing risks.
Název v anglickém jazyce
Re-entry into part-time and full-time secondary education and inequality of education opportunity: reinforcement, compensation, or neutrality?
Popis výsledku anglicky
The paper investigates the impact of school re-entry upon inequality of education opportunity in four formerly socialist countries using event history models with competing risks.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů