Srovnání osobností politických značek ČSSD, ODS a lídrů těchto stran
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00055179" target="_blank" >RIV/00216224:14230/11:00055179 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Srovnání osobností politických značek ČSSD, ODS a lídrů těchto stran
Popis výsledku v původním jazyce
Branding se stal jedním z nejpopulárnějších nástrojů, který je využíván v politickém marketingu. Mimo jeho praktické využití poskytuje branding poskytuje analytický rámec, kterým je možné nahlížet na politické strany a na to, jak jsou vnímány voliči. Tento text zkoumá (za využití pro české prostředí modifikované škály Jennifer Aaker), jakým způsobem jsou vnímány osobnosti stran ČSSD a ODS; výsledky jsou pak srovnány s tím, jak jsou vnímány osobnosti lídrů těchto stran.
Název v anglickém jazyce
Comparison of the Political Brand Personalities of the Czech Social Democratic Party, the Civic Democratic Party and Their Leaders
Popis výsledku anglicky
Branding has recently become one of the most popular tools used by political marketers. In addition to its practical use, the branding approach to political marketing also offers new possibilities to political scientists researching how political brandsare perceived by voters. One such tool is the concept of brand personality. This paper uses the brand personality concept to compare the brand personalities of the two main Czech political parties ? the Czech Social Democratic Party and the Civic Democratic Party ? and their leaders. To do so, it uses Jennifer Aaker?s five-dimensional brand personality scale modified to for use on political brands and within the Czech political environment.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Sociální studia
ISSN
1214-813X
e-ISSN
—
Svazek periodika
8
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
32
Strana od-do
67-98
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—