Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Mediální gramotnost v éře mediální konvergence a participační kultury

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00060036" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00060036 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Mediální gramotnost v éře mediální konvergence a participační kultury

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Rozvoj Webu 2.0 a sociálních teorií nových médií nabízí řadu otázek a očekávání spojených s neustále se inovujícím prostředím sociálních médií. Příspěvek reaguje na tuto skutečnost a zamýšlí se nad možnostmi propojení médií stárnoucích s nejnovějšími. Autor naznačuje potenciál využití, který s sebou přináší rozmach nejnovějších informačních technologií ve vztahu k uživatelům. Poukazuje na roli Webu 2.0 v občanském aktivismu. Uvedené dokládá na příkladech a zamýšlí se, jaké výzvy z tohoto vývoje plynou pro kultivaci mediální gramotnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    Media Literacy in the Era of Media Convergence and Participatory Culture

  • Popis výsledku anglicky

    The development of Web 2.0 and social theories of new media offer an array of questions and expectations connected to the constantly evolving new media milieu. The paper addresses this fact and discusses the possibilities of interconnection of old and new media. The potential for their use is indicated, which has been brought by the latest information technologies in relation to the users. The role of Web 2.0 in civic activism is also pointed out. The above mentioned is supported with examples. In conclusion, it is considered what challenges can result from this development for the cultivation of media literacy.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AO - Sociologie, demografie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Budúcnosť médií.

  • ISBN

    9788097100902

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    628-641

  • Název nakladatele

    Inštitút mediológie a politológie MEDIATIKA

  • Místo vydání

    neuveden

  • Místo konání akce

    neuveden

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku