Social Media Engagement of Berlin and Prague Museums
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31130%2F16%3A00048205" target="_blank" >RIV/61384399:31130/16:00048205 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10632921.2016.1154489" target="_blank" >http://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/10632921.2016.1154489</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1080/10632921.2016.115448" target="_blank" >10.1080/10632921.2016.115448</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Media Engagement of Berlin and Prague Museums
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: social media; museums; marketing; Berlin museums; marketing communication; museums 2.0; Prague museums; Web 2.0
Název v anglickém jazyce
Social Media Engagement of Berlin and Prague Museums
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: social media; museums; marketing; Berlin museums; marketing communication; museums 2.0; Prague museums; Web 2.0
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
The Journal of Arts Management, Law, and Society
ISSN
1063-2921
e-ISSN
—
Svazek periodika
46
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
73-87
Kód UT WoS článku
000380155400004
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-84964370081