Muzea, muzeologie a marketing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14210%2F10%3A00069680" target="_blank" >RIV/00216224:14210/10:00069680 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Muzea, muzeologie a marketing
Popis výsledku v původním jazyce
Marketing je dnes důležitým nástrojem práce i kulturních institucí, včetně muzeí. Ve článku se snažím popsat vazby mezi muzejní teorií a praxí a marketingem. A také jeho užitím pro potřeby muzea.
Název v anglickém jazyce
Museums, museology and marketing
Popis výsledku anglicky
Marketing is significant element of work in cultural sphere and in museums too. I want to describe relations between museum practice and theory and marketing. And using of marketing in museum practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2010
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Muzejní marketing
ISBN
9788087375013
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
4-13
Název nakladatele
Masarykovo muzeum v Hodoníně
Místo vydání
Hodonín
Místo konání akce
Hodonín
Datum konání akce
1. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—