Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Sociální sítě jako nástroj community managementu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54530%2F19%3A00000084" target="_blank" >RIV/62156462:54530/19:00000084 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://icomconference.sng.sk/en/people.html" target="_blank" >https://icomconference.sng.sk/en/people.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Sociální sítě jako nástroj community managementu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek ve sborníku z mezinárodní vědecké konference, kterou ve dnech 6.-7. 11. 2019 pořádali ICOM Česko, ICOM Rakousko, ICOM Slovensko, Slovenská národní galerie a Slovenské národní muzeum. Příspěvek se zabývá potenciálem sociálních sítí v marketingu a komunikaci sbírkotvorných institucí. Věnuje se teoretickému vymezení sociálních sítí jako nástroje community managementu a definuje praktické přístupy, jak online marketing a sociální média využívat v muzejní praxi.

  • Název v anglickém jazyce

    Social Media As a Community Management Tool

  • Popis výsledku anglicky

    A paper in the proceedings of an international scientific conference, which on 6-7. 11. 2019 organized by ICOM Czechia, ICOM Austria, ICOM Slovakia, Slovak National Gallery and Slovak National Museum. The paper deals with the potential of social networks in marketing and communication of museums. It deals with the theoretical definition of social networks as a tool of community management and defines practical approaches to using online marketing and social media in museum practice.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60401 - Arts, Art history

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Revolúcia: nežná x digitálna - digitálne a sociálne médiá v múzeách 30 rokov po

  • ISBN

    9788080604707

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    146-151

  • Název nakladatele

    Slovenské národné múzeum - Historické múzeum

  • Místo vydání

    Bratislava, Slovensko

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    6. 11. 2019

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku