Sociální sítě jako nástroj community managementu
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F62156462%3A54530%2F19%3A00000084" target="_blank" >RIV/62156462:54530/19:00000084 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://icomconference.sng.sk/en/people.html" target="_blank" >https://icomconference.sng.sk/en/people.html</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Sociální sítě jako nástroj community managementu
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek ve sborníku z mezinárodní vědecké konference, kterou ve dnech 6.-7. 11. 2019 pořádali ICOM Česko, ICOM Rakousko, ICOM Slovensko, Slovenská národní galerie a Slovenské národní muzeum. Příspěvek se zabývá potenciálem sociálních sítí v marketingu a komunikaci sbírkotvorných institucí. Věnuje se teoretickému vymezení sociálních sítí jako nástroje community managementu a definuje praktické přístupy, jak online marketing a sociální média využívat v muzejní praxi.
Název v anglickém jazyce
Social Media As a Community Management Tool
Popis výsledku anglicky
A paper in the proceedings of an international scientific conference, which on 6-7. 11. 2019 organized by ICOM Czechia, ICOM Austria, ICOM Slovakia, Slovak National Gallery and Slovak National Museum. The paper deals with the potential of social networks in marketing and communication of museums. It deals with the theoretical definition of social networks as a tool of community management and defines practical approaches to using online marketing and social media in museum practice.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60401 - Arts, Art history
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Revolúcia: nežná x digitálna - digitálne a sociálne médiá v múzeách 30 rokov po
ISBN
9788080604707
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
146-151
Název nakladatele
Slovenské národné múzeum - Historické múzeum
Místo vydání
Bratislava, Slovensko
Místo konání akce
Bratislava
Datum konání akce
6. 11. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—