Klima školy. Soubor dotazníků pro učitele, žáky a rodiče. 1. revidovaná verze
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00060718" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00060718 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klima školy. Soubor dotazníků pro učitele, žáky a rodiče. 1. revidovaná verze
Popis výsledku v původním jazyce
V manuálu evaluačního nástroje naleznete popis a strukturu screeningového nástroje mapujícího klima školy. Součástí manuálu je postup vzniku evaluačního nástroje, pokyny pro práci s nástrojem a výsledky, limity a doporučení k nástroji, evaluační nástroja ukázku evaluační zprávu. Součástí manuálu jsou i výzkumně ověřené orientační normy pro vyhodnocení výsledků. Evaluační nástroj je školám k dispozici v elektronické podobě na portále evaluačních nástrojů, tj. jeho používání vyžaduje středně pokročilou znalost práce s počítačem. Cílem nástroje je mapování klimatu školy z pohledu učitelů, žáků a rodičů. Nástroj lze využít v různých typech škol (od druhého stupně základních po střední školy).
Název v anglickém jazyce
School climate. Set of questionnaires for teachers, students and parents. First revised version
Popis výsledku anglicky
The manual introduces school climate mapping and screening evaluation tool consisting of three questionnaires (for teachers, students and parents). The manual includes the description of the structure and the process of tool development, instruction forworking with the tool and its results, limitations and recommendations for tools and evaluation tool demonstration evaluation report. Parts of the manual are research validated norms for school evaluation. Evaluation tool is available to schools in electronic form on the website of evaluation tools, i.e. its use requires intermediate IT skills. The goal of the mapping is the school climate from the perspective of teachers, pupils and parents. The tool can be used in different types of schools (from second-level of primary to secondary schools).
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů