Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klima školy a jeho diagnostika ve výzkumu i školní praxi

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00061217" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00061217 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klima školy a jeho diagnostika ve výzkumu i školní praxi

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek shrnuje zkušenosti s výzkumným ověřováním nástrojů mapujících klima školy a jejich rozdílům oproti nástrojům určeným pro rutinní používání v prostředí českých škol. Tyto rozdíly byly reflektovany i v průběhu ověřování a standardizace autoevaluačních nástrojů zaměřujících se na dílčí aspekty klimatu školy v projektu "Cesta ke kvalitě". Autoevaluce klimatu školy je v příspěvku vnímána jako proces, od zahájení dialogu uvnitř školy a mapování potencionálně problémových oblastí, přes vlastní diagnostiku klimatu školy či jeho částí i způsoby práce s výsledky autoevaluačních nástrojů dostupných on-line na konkrétních příkladech z projektu "Cesta ke kvalitě".

  • Název v anglickém jazyce

    School climate and its assessment in research and school practice

  • Popis výsledku anglicky

    Contribution summarizes the experience with research tools designed for mapping the school climate and their differences as opposed to tools intended for routine use in Czech schools. These differences were reflected during the validation and standardization of self-evaluation tools focused on some aspects of the school climate in the project "Road to quality". Self-evaluation of a school climate is seen as a contribution to the process, from the initiation of the dialogue within the school and mappingpotentially problem areas, through school climate evaluation, and ways to work with the results on examples from the project "Road to quality" school self-evaluation tools available on-line.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů