Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klima školy a klima školní třídy - jak zjistit, co by mělo být v dotazníku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00067879" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00067879 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klima školy a klima školní třídy - jak zjistit, co by mělo být v dotazníku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek shrnuje zkušenosti se standardizací dotazníků mapujících klima školy a jejich alternativ v podobě jiných zdrojů informací a jiných způsobů získávání informací o klimatu školy a klimatu třídy. Autoevaluace klimatu školy je v příspěvku představována jako proces dialogu uvnitř školy a mapování potencionálně problémových oblastí, pokračující přes vlastní diagnostiku klimatu školy či jeho částí i způsoby práce s výsledky. Jako příklad slouží nástroje dostupné on-line (projekt "Cesta ke kvalitě").

  • Název v anglickém jazyce

    School climate and classroom climate - how to find out what should be in the questionnaires

  • Popis výsledku anglicky

    This paper summarizes experiences with standardized questionnaires charting school climate and their alternatives in the form of other sources of information and other ways of getting information about school climate and classroom climate. Self-evaluation of school climate in this paper is presented as the process of dialogue within schools and the process of mapping potential problem areas, continuing through their own school climate assessment as ways to work with the results. As the example of climate assessment serves some tools available online (project "Path to Quality").

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů