Klima školy: Možnosti diagnostiky a cílené intervence
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00084782" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00084782 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klima školy: Možnosti diagnostiky a cílené intervence
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek shrnuje zkušenosti s tvorbou a standardizací dotazníků mapujících klima školy, jejich praktickým využitím. Zabývá se i jejich alternativami v podobě využití jiných zdrojů informací ve škole a jiných způsobů získávání informací o klimatu školy aklimatu tříd. Autoevaluace klimatu školy je v příspěvku představována jako proces dialogu uvnitř školy a mapování potencionálně problémových oblastí, pokračující přes vlastní diagnostiku klimatu školy či jeho částí i způsoby práce s výsledky. Jako příklad dobré praxe slouží dotazníky a další nástroje dostupné on-line na http://evaluacninastroje.rvp.cz/ vzniklé v rámci projektu CZ.1.07/4.1.00/06.0014 "Cesta ke kvalitě".
Název v anglickém jazyce
School climate: Assesment and Intervention
Popis výsledku anglicky
This paper summarizes the experience with the creation and standardization surveys of school climate, and their use at school level. It also deals with the alternative sources of data in the form of the use of other sources of information in schools andother ways of getting information about school climate and climate classes. Self-evaluation of school climate in the paper presented as a process of dialogue within the school and mapping potential problem areas, continuing through proper diagnosis of school climate or its affiliates and ways to work with the results. As an example of good practice are presented questionnaires and other tools available online to http://evaluacninastroje.rvp.cz/ developed in the project CZ.1.07 / 4.1.00 / 06.0014 "Path to quality".
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů