Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Klima školy: Možnosti diagnostiky a cílené intervence

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14410%2F15%3A00084782" target="_blank" >RIV/00216224:14410/15:00084782 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Klima školy: Možnosti diagnostiky a cílené intervence

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek shrnuje zkušenosti s tvorbou a standardizací dotazníků mapujících klima školy, jejich praktickým využitím. Zabývá se i jejich alternativami v podobě využití jiných zdrojů informací ve škole a jiných způsobů získávání informací o klimatu školy aklimatu tříd. Autoevaluace klimatu školy je v příspěvku představována jako proces dialogu uvnitř školy a mapování potencionálně problémových oblastí, pokračující přes vlastní diagnostiku klimatu školy či jeho částí i způsoby práce s výsledky. Jako příklad dobré praxe slouží dotazníky a další nástroje dostupné on-line na http://evaluacninastroje.rvp.cz/ vzniklé v rámci projektu CZ.1.07/4.1.00/06.0014 "Cesta ke kvalitě".

  • Název v anglickém jazyce

    School climate: Assesment and Intervention

  • Popis výsledku anglicky

    This paper summarizes the experience with the creation and standardization surveys of school climate, and their use at school level. It also deals with the alternative sources of data in the form of the use of other sources of information in schools andother ways of getting information about school climate and climate classes. Self-evaluation of school climate in the paper presented as a process of dialogue within the school and mapping potential problem areas, continuing through proper diagnosis of school climate or its affiliates and ways to work with the results. As an example of good practice are presented questionnaires and other tools available online to http://evaluacninastroje.rvp.cz/ developed in the project CZ.1.07 / 4.1.00 / 06.0014 "Path to quality".

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů