Klima školy jako dialog: evaluační nástroje pro zjišťování aspektů klimatu školy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F11%3A00054138" target="_blank" >RIV/00216224:14230/11:00054138 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Klima školy jako dialog: evaluační nástroje pro zjišťování aspektů klimatu školy
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek shrnuje zkušenosti s výzkumným ověřováním a standardizací autoevaluačních nástrojů mapujících klima školy. Shrnuje celý proces od zahájení dialogu uvnitř školy (vč. metod jeho facilitace) a hledání potencionálně problémových oblastí; vlastní diagnostiku klimatu školy či jeho částí i způsoby práce s výsledky autoevaluačních nástrojů dostupných on-line na příkladu konkrétních autoevaluačních nástrojů vzniklých např. v projektu "Cesta ke kvalitě" http://www.evaluacninastroje.cz/
Název v anglickém jazyce
School climate as a dialogue: Evaluation tools for identifying aspects of school climate
Popis výsledku anglicky
This paper summarizes research experience with validation standardization tools for self-evaluation and mapping of the school climate. It summarizes the whole process of starting a dialogue within the school (including methods of dialogue facilitation) and search for potential problem areas, self-diagnostics on school climate and its parts as well as ways to work with the results of self-evaluation tools available online on the specific example of self-evaluation tools such as created in the project "the road to quality "http://www.evaluacninastroje.cz/
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů