Proměna tradiční žurnalistiky a online žurnalistika
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F12%3A00063400" target="_blank" >RIV/00216224:14230/12:00063400 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.munimedia.cz/book" target="_blank" >http://www.munimedia.cz/book</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměna tradiční žurnalistiky a online žurnalistika
Popis výsledku v původním jazyce
?Nové trendy v médiích I : Online a tištěná média? jsou odbornou recenzovanou publikací určenou především pro vysokoškolské studenty žurnalistiky, případně studenty oboru na vyšších odborných školách a jiné zájemce o žurnalistiku včetně novinářů z praxe.Publikace nabízí základní přehled o žurnalistických postupech v online a tištěných médiích především optikou nových trendů v médiích.
Název v anglickém jazyce
Changing traditional journalism and online journalism
Popis výsledku anglicky
?New Trends in Media I : online media and the press? is scholarly peer-reviewed publication. Its target group is mainly journalism students on universities or on colleges, media professionals or general public interested in journalism. The publication offers an overview of journalism practice in online and print media with an emphasis on new trend in media.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
O - Projekt operacniho programu
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Nové trendy v médiích I: Online a tištěná média
ISBN
9788021058255
Počet stran výsledku
25
Strana od-do
9-33
Počet stran knihy
240
Název nakladatele
Masarykova univerzita
Místo vydání
Brno
Kód UT WoS kapitoly
—