Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00066486" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00066486 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Využití formulace klinického případu pří výuce a výzkumu psychoterapeutického výcviku
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška se zabývá možnostmi využití formulace případu jako nástroje při univerzitní výuce psychoterapie a při výzkumu psychoterapeutických výcviků. Integrativní model formulace případu B. Ingramové je vysvětlen na příkladu výuky kurzu Psychoterapie dětí a dospívajících vyučovaném na Katedře psychologie Fakulty sociálních studií Masarykovi univerzity. Výzkum výcviku integrace v psychoterapii slouží jako úkázka použití formulace případu pří výzkumu.
Název v anglickém jazyce
Case formulation can be used in psychotherapy education as well as in research of psychotherapy training
Popis výsledku anglicky
The paper deals with possibilities how case formulation can be used in psychotherapy education and in research of psychotherapy training. B. Ingram's integrative model of case formulation is elaborated on its application in the course of Child and Adolescent Psychotherapy. Research of Taining in Psychotherapy Integration serve as example of using case formulation in research.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP407%2F11%2F0141" target="_blank" >GAP407/11/0141: Utváření integrativní psychoterapeutické perspektivy: analýza výcviku integrace v psychoterapii</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů