Proměny televizních publik ve věku digitální fragementace
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00072648" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00072648 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Proměny televizních publik ve věku digitální fragementace
Popis výsledku v původním jazyce
Přednáška analyzuje základní trendy vývoje televizních publika a navrhuje novou analytickou perspektivu, která reflektujena rozdíl od "ideologiekriti" dva klíčové trendy spojené s nástupem nových ICT: fragmentaci nových publik i nárůst jejich autonomie.
Název v anglickém jazyce
Transformations of television audiences in the age of digital fragmentation
Popis výsledku anglicky
Lecture describes last trends in television audiences behavior: fragmentation and rising the autonomy of television viewers.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů