Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Proměny televizních publik ve věku digitální fragementace

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F13%3A00072648" target="_blank" >RIV/00216224:14230/13:00072648 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Proměny televizních publik ve věku digitální fragementace

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Přednáška analyzuje základní trendy vývoje televizních publika a navrhuje novou analytickou perspektivu, která reflektujena rozdíl od "ideologiekriti" dva klíčové trendy spojené s nástupem nových ICT: fragmentaci nových publik i nárůst jejich autonomie.

  • Název v anglickém jazyce

    Transformations of television audiences in the age of digital fragmentation

  • Popis výsledku anglicky

    Lecture describes last trends in television audiences behavior: fragmentation and rising the autonomy of television viewers.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů