The presidential election in the Czech Republic: a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216224%3A14230%2F14%3A00075715" target="_blank" >RIV/00216224:14230/14:00075715 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.routledge.com/books/details/9780415632072/" target="_blank" >http://www.routledge.com/books/details/9780415632072/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The presidential election in the Czech Republic: a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy
Popis výsledku v původním jazyce
Campaign strategy is a very complex process consisting of various interdependent processes such as market analysis, research, polling, segmentation, strategic communication, timing, constant analysing process of political environment and of course crucial role-plays candidate itself. Lastly strategy always changes with different type of election and depends on electoral system. This case study offers insight into the 2012-2013 presidential race in the Czech Republic.
Název v anglickém jazyce
The presidential election in the Czech Republic: a case study of Karel Schwarzenberg's campaign strategy
Popis výsledku anglicky
Campaign strategy is a very complex process consisting of various interdependent processes such as market analysis, research, polling, segmentation, strategic communication, timing, constant analysing process of political environment and of course crucial role-plays candidate itself. Lastly strategy always changes with different type of election and depends on electoral system. This case study offers insight into the 2012-2013 presidential race in the Czech Republic.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AD - Politologie a politické vědy
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Political Marketing. Principles and Applications
ISBN
9780415632089
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
191-193
Počet stran knihy
274
Název nakladatele
Routledge
Místo vydání
London, New York
Kód UT WoS kapitoly
—